Adam 15 år idag Stort Grattis

Mitt barnbarn Adam på Åland fyller 15 år idag.
Så jag har skickat ett paket å idag ringt å grattat honom.
Det känns både roligt å vemodigt att få prata med honom.
Jag hoppas att jag får en chans att träffa dom i sommar.
När jag åker ner till P-Å nästa gång. Sist jag träffa Adam var den 15 jan 2010


Och Meja den 27 Maj 2010 när jag var ner till Peters grav.


Jag har bett han att dom ska skicka foton till mig så att man får se hur dom ser ut.
När vi inte kan träffas så ofta. Hoppas att det blir snart.Kram på er.


Kommentarer
Postat av: Nina

Kors, vad tiden går! Tänk att "lille" Adam har blivit 15 redan ... Fast så liten var han ju inte när han kom till världen, om jag minns rätt ;o)

2011-04-18 @ 06:43:00
URL: http://stjarnkraft.blogspot.com
Postat av: Cici

Jag förstår att det känns jobbigt att ha barnbarnen så långt borta. Hoppas att ni kan träffas oftare i framtiden.

2011-04-18 @ 10:37:53
URL: http://cicilina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0