Gäller att passa på

Har suttit ute i solen sen halv tolv idag till kl arton.
Det var 45 grader varmt i solväggen mitt på dan så härligt.Å vindstilla.
Var då tvungen att ta på mig kepsen.
Jag har fästat alla trådarna i koftan jag håller på med det blir en hel del när jag stickat i ränder.



När man blunda så lät det som sommar av flugona som nu har full parning .


Flera nässelfjärilar har jag sett, men dom sitter ju aldrig still så man kan fota dom.
Spegling i vattenpölen framför där jag sitter.

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja, usch, finns det något värre än att fästa alla miljoner trådar när man stickar flerfärgat..? Men det blir förstås fint när det är klart :oD

2011-04-12 @ 08:06:34
URL: http://stjarnkraft.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0