Jäktig förmiddag.

Åkte med A hem till Frostkåge på morron, inte van att måsta stiga upp så tidigt.
Brukar ju sova tills jag vaknar av mig själv vid 8 tiden.
Efter att Hs tjurar blev hämtade av slakteribilen så fick han köra mig till Volvo
Där jag hämtade min bil som nu har fått ny plåt på bagageluckan.
Som H bucklade med traktorskopan.
Jag hade tid hos sjukgymnasten för efterkontroll av mitt knä kl11,jag hann!
Sen åkte jag till Böviken ,åt lax till lunch i solen å satt där till nästan kl 15.
Hämtade Wolf på väg till Drängs.
I morgon är det vattengympa för sista gången.

Kommentarer
Postat av: Cici

Oj vilken dag du hade, hoppas att inte alla dagar är lika fullbokade.

Vattengympa är toppen tycker jag. Vi är ett gäng pensionärer i Norrlångträsk som åker till Byske varje tisdag och vattengympar. Men vatnet där är inte lika varmt som det du har på lassa, förstås.

2011-04-14 @ 14:46:37
URL: http://cicilina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0