Vaknade fem i morse.

Vaknade fem i morse å kunde inte somna om.
Har sovit dåligt sista tiden,det har blivit korta nätter.
Antingen svårt att somna eller så vaknar jag väldigt tidigt.
I helgen har jag varit å röjt nere vid stranden igen, fick faktiskt lite hjälp i går med att dra bort riset.
I morse så gick jag ner igen å röjde mer så jag kan se vattnet.
Tog då kvistarna på den lilla häcken som alltid ser ut som den stått ute på vägen.
Jag får väl kapa med såg senare om jag inte får hjälp med det.
Har fortfarande inte fått elsågen fixad.

Sen var jag hem å tömde bussen på allt som var slängt in i den.
Å skurade upp den.
För det är nån som vill köpa den.
Jag är helt slut ont å värk överallt.
I morgon blir det att rensa, sortera å slänga

Svamparna.
Tredje dagen.


Fjärde dagen


Kommentarer
Postat av: Nina

Ja, usch så jobbigt när man inte får fatt i sömnen :o( Sedan ett par år kan jag baskemej oftast inte få till mer än 5-6 timmar per natt och det blir jobbigt i längden. Undrar om det är Schysta C på hjärnkontoret som har ett finger med i spelet..? Men om drygt ett par veckor ska jag äntligen få träffa en neurolog, så jag får kanske så småningom lite reda i den saken.



Flugsvamparna må vara giftiga som bara den men de ÄR läckra till utanskriften!

2011-08-29 @ 20:43:14
URL: http://stjarnkraft.blogspot.com
Postat av: Cici

Jag vaknar ofta vid 4-5tiden och känner jag att jag inte kan somna om efter toabesök så läser jag en stund, det brukar få mig att slappna av och somna om så småningom.

Det verkar finnas gott om jobb hos dig, ta inte i för häftigt bara.

2011-08-31 @ 22:15:15
URL: http://cicilina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0