Äntligen!

Efter tjat å påminnelse i flera mån så blev det äntligen gjort.
Vänta är det som jag alltid får göra vad det än gäller.
Jag stog ute när han kom hem idag så han kunde inte bara gå förbi.
Jag skulle ju inte själv kunna flytta så tunga saker.
Så nu äntligen är det tömt för den här gången.
Jag kan köra in bilen under tak!
Så jag slipper att skrapa is när den tiden kan komma nu när som helst.


Det blev en sväng till Kåge å hämta ett paket från Alibris.
Thomas Tranströmer och Vantboken Solveigs vantar .
Full av mönsterstickade vantar det var en stor bok.
Som jag nu ska sätta mig å titta i.
Måste först göra fingervantarna klara innan jag börjar på nått nytt.



Kommentarer
Postat av: Nina

Skönt att få bilen under tak när kylan kommer! Påminner mig om att det är dags att städa undan "sommarsnickerboa" jag har under terrassen ...



Och du, nu tusan lär det bli vantar i vinter, eller hur? Boken ser fin ut :o)

2011-11-04 @ 08:49:31
URL: http://stjarnkraft.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0