Ätit lunch på Alstars

Det var en god lunch men den gav mig kraftig halsbränna det var nog kryddorna.
Sen var jag å klippte min bror .
Holger åkte på sitt å kom inte hem förnst efter halv åtta då jag ringde å fråga om han inte hitta hem?
Då var han på Maxi förståss inte ovanligt han skulle då inte handla.
Det har jag redan gjort en korv blev det säkert.

Jag har köpt ett promenadband som jag länge tänkt göra.

Gick en provtur det blev fort varmt.
Så jag får ta upp den till sovrummet där jag kan öppna fönstret.
Nu kan jag inte skylla på att det blir halt i vinter.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Promma lugnt! Kram

2011-11-16 @ 00:31:46
Postat av: Nina

Å, lyllos dig! Du har ju skaffat dig precis det promenadband jag skulle vilja ha! Jag hoppas du får mycket glädje av det och att du skriver något här på bloggen om hur du tycker att det är - både att använda och som produkt.

2011-11-16 @ 07:38:26
URL: http://stjarnkraft.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0