Abstinensbesvär!!!

När ska jag få tid att sätta mig med stickningen igen?

Påbörjade fingervantar


Idag hämtade jag tomkartongerna som var kvar hos A i drängsmark efter röjningen där.
Så det blev mycket plats där för Sandras lådor å möbler.
Sen förbi Ica i Kåge för mitt garn har kommit som jag beställt från Vartofta.


En sväng förbi böviken å fixa en skitgrej.
Pissljumma element så det blev en sväng till pannrummet.
Där jag plockade ihop skräp för att lägga på askglöden som var halva pannan!
Ojojoj en del lär sig aldrig att elda!
Jag vet vilket elände här blir i vinter, alltså som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Nina

Oj, vad jag känner igen det där med handarbetsabstinens! Men konstigt nog - abstinensen till trots - har jag märkligt svårt att få tummen ur just nu. Jag tänker mycket, att jag ska börja med det ena eller det andra. Men därifrån till att sätta igång är det tydligen en lång transportsträcka :o/

2011-10-29 @ 09:52:57
URL: http://stjarnkraft.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0