Dimmridå

Det är så tätt att man knappt ser ner till vägen.


Det blev inte att inte göra nått idag.
Efter att jag gjort en köttfärslimpa så gick jag ut.


Tömde hundkojan där jag satt in lådor från då jag rensa upp i bussen.
Andreas håller på att bygga hundgården.
Så det blir en resa med alla leksaker nån dag.
Ska försöka sälja hjälmarna dom är ju knappt använda, som nya.
När jag kom in fick jag frossa för man blev både blöt å kall i dimman.
Som tur är så har han eldat nån TORR ved idag.
Det blev att jag tog mig ett HETT bad så skönt.
Han har åkt till Maxi för att få en Jultallrik, det kan han förståss inte missa.

Kommentarer
Postat av: Nina

Samma väder här denna morgon; grå ärtsoppa och fuktigt, rått och läbbigt :o/



Är det dags för jultallrikar REDAN?!

2011-10-27 @ 08:09:40
URL: http://stjarnkraft.blogspot.com
Postat av: Sandra

Men shit va god köttfärslipman ser ut.. är det med bacon på?? Mums!! KRamar

2011-10-27 @ 09:08:11
URL: http://livetarvackert.wordpress.com/
Postat av: Anonym

Sandra.Nina

Ja det är bacon på men ingen som käka den H åkte till Maxi där dom bjöd på jultallrik,H åt två!

2011-10-27 @ 09:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0