Fredag13 April

Visste inte förrns i kväll att det var fredag den 13.
Solen sken å jag åkte till Böviken på morgonen.
Där skruva jag loss hyllor som ska flyttas från gamla köket till nya.
Det går ju inte att sätta upp själv så jag hoppas att jag får hjälp av någon?
H skulle då inte ha tid i morgon!
Sen åkte jag hem vid 11tiden till Wolf(,H skulle till stan å han brukar inte hitta hem.)
Så vi satt i solen en stund ,sen så klippte jag ner syren vid väggen.
Den hade växt ut för långt från väggen.
Det blev det här kvar.


Sen rensa jag ur två olika buskar vid altan som var alldeles för höga.
Minns inte vad dom heter, en doftar då jättegott.
Där blev det det här kvar,hade nog gått att ta mera.

Vem ska ta bort riset tro?
Sen in å dammsuga å vaska golven.
Helt slut är kärringen i kroppen.
Tur att det fanns varmt vatten så jag kunde ta en dusch.
Nu tar jag helg med en avokado, en bit ost å vin.


Kommentarer
Postat av: Nina

Nånå, än finns det krut kvar i gumman, Aina! Jösses, så du står i ... Men fint blir det ju, varän du far fram :o)

2012-04-15 @ 08:07:43
URL: http://stjarnkraft.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0