Tråkigt,lessamt,soligt å varmt Äntligen sommarvärme.

 
 I morse så städade jag å möblera om här i stugan.Fick in en till sittplats det ser ändå större ut
Har mera planer senare.Men det finns en som inte gillar mina planer .
Men än så har det inte börjats med någon ny stuga här om det ens blir.
Har varit å grattat Alexandra som nu fyllt sjutton år!
Där gästades tre olika pajer till kaffet på en solig å varm altan.
Har haft besök av Alvin  också i helgen,Han är min lille prins,fotade honom med en prinnsesskrona det tyckte han var kul.
Stickat en massa vantar å en väst  har jag hunnit med  under sommaren.
Fotat en hel del men det går inte att ladda in bilder på bloggen här ute.
Ska prova ta den till A å prova där någon dag.
Det är nog dags att skaffa en ny dator.
Plockade lite hallon idag å gjorde en liten paj utan socker som efterrätt efter maten.
Fick ett meddelande via 133!
Tråkigt å lessamt att få ett  meddelande där personen var så full att han sluddrade.
Känns skönt att jag missade det samtalet!
Hoppas jag slipper höra det nån fler gång!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0