70 Års Kalas

27 jan var det 70årsfest på Aurum.Från kl 13 till 24 på natten.
Då kom vakten å slängde ut oss,skönt att bara gå en trappa upp på rummet.
Dagen började med ett örtspa å massage.
Som tog på så att en person trillade av pallen
.

Kl 18 trerätters middag.
WB-ostpaj,filebuffe, tårta mycket gott.
En person åt för mycket å för snabbt så det blev stock i halsen,
det kunde ha gått illa men slutadei alla fall bra.
30 gäster,alla syskon till H kom , grannar, barn å barnbarn.

Hoppets färg lila med Brita, tal å telegram.


H med syskonen


Syskonen i trappan vid poolen


H med sina barn å barnbarnet Alvin

I mitten på bakre raden Jenny som har ordnat allt för oss på Aurum

Jag å min tvillingbror som fyller år på måndag


Äldsta å yngsta väntar på gästerna

Tack Jenny med familj som ordnade det här ,skönt för mig.



Kommentarer
Postat av: Nina

Men gu' så skönt, att partaja och övernatta på samma ställe! Perfekt arrangemang! :oD

2012-01-29 @ 18:34:45
URL: http://stjarnkraft.blogspot.com
Postat av: Andreas Lundqvist

Kram på er båda och imorgon fyller kära mor år.

Kram igen :)

2012-01-29 @ 20:59:50
Postat av: Cici

Vilken fest! Och grattis på dig! Jag antar att du inte fyller jämna år för då hade ni väl slagit ihop kalasen.



Så H är jämngammal med K, min gubbe. Han fyller i april och det är dags att börja fundera på hur vi ska lägga upp det hela.



Härstammar H från Frostkåge? Jag tänkte om K ochH kanske var bekanta från ungdomen.

2012-01-30 @ 22:00:48
URL: http://cicilina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0