Två svängar till Byske idag

 Bokade en tid för Andreas på byske vårdcentral idag.
Han har inte mått bra sista tiden.
Han hade för hög sänka som betyder att han har en infektion i kroppen.
Han försökte med att jobba igår men sen var orken slut.
Jag tycker att han inte mått bra sedan han hade en förkylning i början på Maj.
Provtagning på förmiddan å sen till läkaren på afton igen.
Han fick recept på antibiotika som han skulle ta om han blev sämre innan helgen.
Kanske en lungingin flammation.
Han som aldrig brukar vara sjuk.
Pluss sjukskrivning,det är oroligt tycker jag när han bor ensam.
I kväll så har jag eldat var har vi sommarvärmen?
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Oj, det där var inga roliga nyheter! Ja, det om att Andreas inte är kurant menar jag. Vill det sig illa kan en förkylning sätta sig på hjärtmuskeln, så jag hoppas att doktorn han träffade kollade upp den saken. Jag tycker sannerligen inte det låter särskilt kompetent att säga att det "kanske är lunginflammation". Antingen ÄR det lunginflammation eller också inte. Man "glädjemedicinerar" INTE med antibiotika nuförtiden, det borde doktorn veta! Men vi hoppas att Andreas repar sig av behandlingen och att det inte är något värre.

Här är det verkligen inte varmt heller. Och idag säger prognosen regn utåt kvällen, regn hela dagen imorgon. Men sen, från söndag, ska det tydligen bli lite somrigare med någorlunda sommarlika dagstemperaturer. Man kan ju bara hoppas ...

Kram på dig, Aina!

2012-06-29 @ 09:22:51
URL: http://stjarnkraft.blogspot.com
Postat av: Andreas Lundqvist

<kram mamma, du är bäst

Svar: None
ainalundqvist.blogg.se

2012-06-29 @ 12:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0