Plockat ner grannens staket

En hel del har jag gjort idag.
Kärrat bort askan efter brasorna det blev fyra kärror.
Sen så började jag att plocka ner grannens staket.


Det blev 25sektioner
Dom ska sätta upp en gärdsgård så jag fick det gamla

Det behöver målas men först ska veden fixas klart,staplas å under regnskydd.
Det blev sol kl15 så då ställde jag mig vid klyven.det är ju kvar lite att klyva.
Solen varade inte så länge.Kanske får vi tillbaka den i morgon.
H kom å satte några längre plåtar på taket,som har varit lite korta på ena sidan.

Fotade lite blommor efter dagens jobb.Som blommar just nu









Kommentarer
Postat av: Cici

Det lät lite drastiskt det där, att du hade rivit grannens staket, men nu ser jag att det är fråga om återvinning och det är aldrig fel.

2012-06-12 @ 23:32:25
URL: http://cicilina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0