Jobbig vecka

Börjar med att Gratta P-Å min förstfödde som blir 49år idag.
Då var jag 17år.
Idag så var jag tvungen att åka till stan, tandläkarbesök på morgon.
En snabbis förbi min läk för långtidssocker.
När jag backar ut bilen när jag ska åka så hör jag ett oljud från den?
Jaha ,andra har kört den i helgen.Då brukar det alltid vara nått.
När jag kör ner på brinkens parkering så blev det ännu värre.
Lät som att något var löst å skrapa mot golvet ett himla oljud.
Ringer Forslunds innan jag ska därifrån,det kunde vara vad som helst sa dom.
Löst hjul?.Nyss satt dit vinterdäck.
Ringer efter H å han kika å lyssna när jag förflytta den en bit,såg inget.
Körde i alla fall sakta till Forslunds,då blev det plötsligt tyst å som vanligt igen.
Troligtvis en sten i hjulet som gav ett sånt oljud då?
 
Den här veckan har varit jobbig,en förkylning som gjort mig sömnlös i tre nätter.
Hostat lungorna ur mig, nyst lös näsan å täta bihålor,fortfarande inte bra.
H började förra veckan å klart att jag också skulle åka på det.
Några dar till får jag nog stå ut med.
 
I helgen så har jag haft min lilla kille här.
Syns väl vad han gillar, bilar å traktorer.
 

Kommentarer
Postat av: Cici

Jag hoppas verkligen att hostan har gett med sig så att du får sova på nätterna. Snuva går ju an, hosta är värre.
Du sparade många slantar på att oljudet i bilen försvann. Det vore ju snopet om dom börjar fixa med bilen för att sen konstatera att det är sten i hjulet!

2012-10-30 @ 18:27:18
URL: http://cicilina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0