Nystan å nystat

Tog fram mina senaste garnnystan som jag ska nysta upp idag.
Lådan är full med tvåtrådigt vitt,ljusgrått,mörkgrått yllegarn från Vartofta.
Och några nystan lovikagarn.Har stickat upp det mörkgrå.
Den här kan man som stickerska inte vara utan.
Lätt att få fina nystan som inte rullar iväg.
Och inte den här heller,för vem skulle orka hålla upp härvorna åt mig.
Efter ca två timmar så har jag nystat upp allt garnet.
Sammanlagt 39 nystan,nu har jag så det räcker ett bra tag.
Bra att ha å kombinera ihop med det växtfärgade som jag har sen tidigare.
Till alla vantprocekt ur vantboken.
Så nu är lådan full igen.
Nu kan jag sticka så stickorna glöder med allt garn jag har.
Nu får det bli köpstopp på garn.
Jag har tre fulla stora backar å säkert två till med garn.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nu vet vi vad du gör på dagarna framöver.........stickar :D
Glöm inte att fota det du gör.
Kram <3

Svar: Du har så rätt.Jag fotar ju alltid stickningarna.
ainalundqvist.blogg.se

2013-01-22 @ 19:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0