Nu sitter jag å bloggar ikapp lite

Jag har åkt till Andreas å där funkar det att blogga.
Så nu blir det en hel del.
Midsommarafton grillar vi.
 
Vi gamla sitter å väntar

Alvin mumsar på en majskolv
Andreas äter jordgubbar
 
Jonas å Alvin håller igång till kl 22 balansgång å en massa annat
 
ALTAN PROJEKTET
Tagit bort altangolvet som tjälat opp i hörnen
Skottat bort jord å lera ,bytt balkar
Här byter dom en stor stock som var murken
Mycket att byta

Här har jag lagt på ett underlag

Sedan har jag skottat på grus.
Här har vi bytt till en ny bärande stock som jag också bara var en sekund från att få i skallen.
Hade just flyttat på mig.

Här har jag skruvat fast golvet igen som ska målas
Mycket jobb men nu är det bara målningen kvar .
Vitt, med grått golv ska det bli.
En trappa vid slänten i stället för stenarna låga steg så det blir lätt att gå
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Så fint det blev mamma <3

2013-06-26 @ 21:03:06
Postat av: Cici

Det händer mycket ute vid din lilla stuga ser jag.

2013-06-27 @ 21:42:56
URL: http://cicilina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0