Äntligen!

 
Sol å skönt idag så jag gick ut å började att städa gården som jag tjatat om (som herrn här tycker)
Han var i skogen med traktorn när jag ringde å sökte han.
Sen när han kom hem så fick han mat å sen körde vi bort skräp.
Å det som gick elda åkte in i pannan.

Så nu ser det ut så här å går att skotta när snön kommer.
Det är ju så att det som göms i snö kommer upp i tö.
Får se hur länge det får vara så här.
Herrn är bra på att dra fram men inte plocka bort efter sig.
Det blev ett lass till soptippen också,glas å lysrör å batterier.
Det måste vara en arbetsledare innan det händer nått här.
Skönt att det äntligen blev av!
 

Kommentarer
Postat av: lilian

Du verkar ju vara bra arbetsledare!

Svar: Ja ibland när han gör som jag säger men allt för sällan.
ainalundqvist.blogg.se

2013-11-24 @ 17:20:13
Postat av: Jenny

Bra jobbat mamma.
Du gör det bra.

Kram <3

2013-11-25 @ 09:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0