Jägare å stickat

 
 
Älgjakten började ju den 2-3 sept förra veckan det här är Älgjägarna i familjen.
Sandra fick skjuta sin första älg i år en erfarenhet rikare.
Själv var jag hundvakt här hemma
 
Har köpt lingon
 De var  färdigrensade skönt att ha ett lager för här äts mycket lingon.
Mina sockor som kommit till under försommaren
En rulle halsduk av restgarner.
Det ska bli ett litet bidrag till rekordhalsduken på Umeås kulturår.
Den ska bli över en mil.

Det har blivit 7 meter som jag stickat.
Sedan ska det göras barnhalsdukar å barnfiltar av den
Som skänks till ett barnhem i ryssland.
Så det blir välgörenhet av den till slut
 
 
Tre sockor av ett nystan
En massa pyttipannor har jag stickat i sommar 12 stycken
Mjuka sköna att ha runt halsen eller över axlarna
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Så gulligt av dig. Då blir det många glada och varma barn i Ryssland.

2013-09-08 @ 19:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0