Blodtryckskontroll

Jag skulle göra en 24 timmars kontroll av blodtrycket.
Men det blev inte så, jag stod inte ut för den gjorde så ont.
Den fungerade inte som den skulle.
Klämde för mycket upptill visa mest error.
Jag hade sagt att dom brukar ta en konig manschett till mig.
För att jag har så tjocka armar, Fingrarna svullnade upp.
Så Kl 22 när jag skulle lägga mig så ringde jag 1177.
Ok, Jag kunde ta bort mätaren, jag sov sen gott
Så idag lämnade jag tillbaks den.Får höra sen vad dom säger.
Åkte sen till Jenny idag.
Två dagar utan att sticka ger mig stickabstinens.
Ikväll blev de här sockorna klara.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Gulligt att du kom förbi idag. Kram ❤️

Svar: Jaa å att du inte åkte iväg med ambulans.Hihi
ainalundqvist.blogg.se

2014-03-06 @ 21:20:56
Postat av: Nina

Men så korkat av vårdpersonalen att inte testa manschetten på dig innan de skickade hem dig med den! Då skulle de ju ha märkt att den modellen inte fungerar. Håhå, jaja, alltid är något, inte sant?

Himla söta sockor :o)

Svar: Jag sa ju till men det skulle gå bra sa hon.
ainalundqvist.blogg.se

2014-03-08 @ 10:50:55
URL: http://stjarnkraft.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0