Golfrunda i Byske

I går skulle Alexandra komma till mig " tidigt " sa hon.Det blev först kl14,för det fanns killar.
När hon kom åkte vi till Byske å spela minigolf,det var riktigt kul.
Sandra å Andreas var ochså med å hundarna.
Det blev pittza där till middag.
Alexandra tycker att Sandra å Andreas är roliga,det kan dom faktiskt vara.
Idag när vi vakna så spelade vi spel tills Jenny kom.Hon bjöd på smörgåstårta.
Kl 13 så skulle Alexandra vara på stan för att hon hade kompisar som vänta på henne då.Killar.
Det har varit roligt att hon varit här i alla fall.Tack för besöket.
Strax efter kom Sandra å Johanna Roos,å hennes barn förbi,Anton å lilla Anna.
Slutade dagen med att klippa gräset,det skulle växa 5cm å sen stanna av.Det skulle vara skönt.



Tuff Mormor

Kommentarer
Postat av: ~ * Sandra * ~

haha mamma hur många gånger ska jag behöva säga att det stavas pizza ;D jo det var kul, verkar som det kommer bli lika fint väder idag också :) gillar det där kortet stenhårt :) kramar

2009-08-05 @ 08:16:05
URL: http://jagsandra.blogg.se/
Postat av: Alexandra

hihih, tack själv för att jag fick komma <3



de var jätte kul att sova i din stuga, vill jätte gärna göra om de, du är värdens bästa mormor <3

mamma måste sluta nu, bra de för jag har suttit en timme nu :), kraam <3

2009-08-05 @ 12:56:59
URL: http://thefrends.blogg.se/
Postat av: Alexandra

hihih, tack själv. <3



de var jätte kul att få sova i din stuga, jag vill jätte gärna göra om de, du är värdens bästa mormor <3



måste sluta nu, har suttit en timme, kraam <3

2009-08-05 @ 12:59:20
URL: http://thefrends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0