Två korta nätter

Natten mot lördag vaknar jag kl 03, å kan inte somna om på flera timmar.
I natt kunde jag inte somna,var väl alldeles för uppjagad av allt som hände.
Å då blir ju tinnitusen ändå värre än den är.Så jag var då tvungen att ta en halv tablett extra.
För att kunna somna,då var kl 0,30.
Nu är jag och Wolf i Drängs igen,väntar bara på att dom som är ute på vägarna ska höra av sig.
Sandra är på väg till Nybyn,Hon ska vara lagårdspiga där.
Pojkarna är på väg hem från Gävle nu.Andreas har köpt en bil där.
Dom kommer nog sent skulle jag tro.Johannes har sin bil i Umeå,han åker därifrån till Kolaboda.
Andreas kör hem med sin nya bil, så min bil står kvar i Kolaboda.Dom åkte buss från Umeå till Sundsvall,sen tåget till Gävle.Hoppas att alla kommer dit dom ska välbehållna.

Ska vi få gå ut nu? Sandra klär på sig.Dom bara väntar.




Kommentarer
Postat av: Sandra

nu är jag hemma. va fin bild :)

2010-04-21 @ 13:40:27
URL: http://livetarvackert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0