Ångande hett

Det blev att göra palt av blodet jag köpte i fredags.
Gjorde efter recept den här gången det blev 20 st.
Så det blir några i frysen för framtida behov bra att ha.

Senare idag ska vi till Jenny på fest.


Dagboken
Den 12 Dec 2009

Peter har inte mått bra i natt,kräkt fler gånger.
Hämtar Meja hos Lotta på marknaden,sen åker jag till Järsö å hämtar Adam.
Varför tog hon inte båda barnen med till stan?
Sen kl 15 så kör jag han igen till en kompis på Järsö å Meja till lotta.
P-å åker hem med båten i kväll.
Det är så lessamt när alla åker hem.Man vet att det är sista gången med Peter.
Det har varit skönt att ha P-Å här.
Han har fixat lampan ute på bron med rörelsedetektor,det var så mörkt där.
Det har varit en dag med mycket kräkningar,jobbigt för Peter.
Det kom lite snö i kväll så det är vitt,kanske en centimeter.

Kommentarer
Postat av: Nina

Så jobbigt att följa med i din dagbok från förra året ... och så svårt att fatta att det är ett år redan.



Du har varit avundsvärt flitig både med matlagning och uppröjning i alla knutar! För att inte tala om alla julklappar du hunnit med att tillverka - TUSEN TACK för paketet, det kom som en verklig överraskning! Jag tar nog och slår in de saker som ska till Sonja och Nicke som riktiga julklappar, och så skriver jag på att det är från dig. Det blir säkert lite roligare än att få gåvan rakt av i handen, och så är det ju trots allt jul snart.



Den 19:e tänker jag mig till gravgården för att tända ett ljus till kvällen. Det blir en tung dag, det vet jag i förväg. Men du ska veta att mina tankar är hos dig och alla andra däruppe! Det sägs ju att det blir lättare när man "gått hela året runt" med sorgen, men det återstår allt att se.



Stor kram i alla fall från mig till dig!

2010-12-12 @ 15:28:50
URL: http://stjarnkraft.blogspot.com
Postat av: Jenny

Det är jobbigt att läsa att han plågades så i slutet. Men all den fina vård du gav honom i slutet betyder så mycket. Han hade tur som hade dig mamma. Kram

2010-12-12 @ 21:41:40
URL: http://jennygumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0