Jultallrik

En jultallrik på Stigs konditori idag genom nått som H är med i.
Klippning av broders kallufs,fick en tavla han målat.

Min broder Arne har gjort en lyckad starropertion idag.
Bara -4 ute nu på kvällen rena blia.Fast det blir väl snö i morgon inte heller bra.

Dagboken
Den 15 Dec 2009

Sköterskorna kommer vid 10 å spolar som vanligt.
Å ger en spruta han ska ha två gånger per vecka.
Samtal från läkaren att Peter ska komma in å få näringsdropp 2-3 dagar.
Han åker ambulans kl 12.
Jag hämtar Meja å far sen till Nina å får en nyckel hit som hon haft.
Hämtar Adam.
Vi besöker sen Peter en stund,åker sen hem å gör mat.
Adam gör läxor å Meja ser på en serie på tv.
Vi äter köttbullar å pommes.Meja gick på toa efter ett tag frågar jag om hon somnat.
Hon var ledsen å ville hem till mamma.Vi gör en glassdrink.
Sen ringer hon till Lotta som kommer å hämtar henne.
Jag får hjälp av Adam å kolla på bloggar.
Vi lägger oss före kl 22, vi är trötta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0