KÖPER inga julklappar

Jag köper inga julklappar.
Lägg inte en massa pengar på julklappar.
Tycker att det har gått till överdrift det här med klappar.
Jag har då inte råd att handla. Ingen annan heller.
Kommer också att dra in på matutgifterna.
Det blir skinka å gröt,det blir man mätt på.
Orkar heller inte att stå å fixa en massa mat.

Alla klappar från mig är tillverkade som förr i tiden,för hand.


Dagboken
Den 6 Dec 2009

Halv åtta Åländsk tid åker Andreas å Johannes hem.
Det är väldigt lessamt när dom lämnar oss.
En stor kram till Peter när dom åkte,å så skrev dom några rader till Adam å Meja.
Hemvården kom tidigare idag men det gick ju bra ändå.
Det hade blivit en miss.
Holger å Sandra är på väg ner idag.
Dom mötte pojkarna i Sundsvall,hoppas att det går bra för alla att köra.
Peter ser piggare ut idag har bara sovit ett tag mitt på dagen.
Vi spelade skivan "Vågor".Vi äter rester, Peter åt upp allt så bra.
Han sitter sen i soffan å ser på tv från 15 till 19.
Han är väldigt svullen i vänster arm å hand.
Andas tungt när han är uppe på toa å rör sig,det är jobbigt.
Kl 20 äter han en halv varm smörgås, kräktes.
Holger å Sandra kom med båten sent i kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0