Överraskning

Sandra kom hem igår kväll,det blev en överraskning,hon skulle ju komma idag.

Syskonkram

Så vad äter vi idag då?
JO surströmming så klart.Sen blir det en god kaka som Sandra bakat idag.

Med en massa choklad i.Mums.


Snöoväder idag så nu räcker det.
Så här är det på bron just nu.



Dagboken
Den 17 Dec 2009

Jag å Adam försover oss,vaknar 8:45 å han ska vara på skolan kl 9.
Efter att jag kört han så åkte jag till Peter.
Satt hos honom till kl 14 när jag skulle hämta barnen.
Det togs nya prover idag,hans njurvärden var sämre.
Det blev inte att läkaren kom å prata med oss,så han blir kvar där en natt till.
Hoppas att han får komma hem i morgon.
Var förbi där en stund med barnen efter skolan också.
Jag å Meja bakar grisar idag.
Snöar lätt idag-8 grader.
Meja gör också chokladbollar hon ska ha med till skolan i morgon.
Ringer sjukhuset, läkaren hörde aldrig av sig som jag bad om.
Hoppas att Peter får åka hem i morgon.
Han mår nog bättre att sova i sitt eget hem den sista tiden.

Kommentarer
Postat av: sandra

Det var kul att se din min, så jag kom hem :) Kram

2010-12-17 @ 22:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0