Rötmånad

Det känns att det är rötmånad,kvalmigt å kvavt å rått i luften.
Dessutom bara grått väder som om solen inte orkar komma fram i den tunga luften.
Tänk på att mat blir fort oätbar den här tiden.
Tvättar å tvättar kläder som katterna legat å håra ner.
Fulla golvet i tvättstugan. Som nu äntligen är borta.
Sen så blir det att ta garderob för garderob där dom legat å hårat ner.
Det är inte roligt,och en del måste tvättas flera gånger.
Tömde en frys när jag lika var igång.

Pust å stön det bara rinner om en.


Nu är det bra för idag,en dusch å sen hallon å glass.


Ska nu bara sticka på Isabelles sockor.
Tills det blir dags för sen middag.Då herrn kommer hem nån gång.


Kommentarer
Postat av: Andreas

Finns säker nått i min frys som är dåligt, nu då jag varit borta ett tag.

Wolf har efter det att han badade i Kålaboda börjat lösa riktigt mycket. Både kul och mindre kul.

Kram

2010-07-27 @ 22:35:00
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/
Postat av: Jenny

Mmmmm hallon och glass, låter hur gott som helst. Kram

2010-07-27 @ 23:16:18
Postat av: Jeanette

hallon och glass.. de är så gott :) själv åt jag jordgubbar med glass igår.

kram

2010-07-29 @ 17:46:28
URL: http://jean1e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0