Djävulsmiddag hos Jenny

Direkt efter att jag kom från Piteå,Så var det bara att åka till Jenny.
Där var vi bjudan på trerätters med djävulskyckling.

Tilltugg till fördrinken.Jordgubbsdrink, räkkrustader,olivsardellröra,mumsgott


Förrätt.heta räkor på bröd å getostrullar,mmmm


Ugnstekta rotsaker,å jävulskyckling,sallad,jättebra hetta .rött vin, gottegott

efterrätt
Frukter på fat med cremfreshe,mmmm


En massa dricka till kaffet,å goda praliner

Det blir nog 10 poäng

Ifonerna är alltid med!Det drar ju förståss ner poängen.

Oj vad tiden gick fort kl var helt plötsligt halv tolv!
Chaffören måste ju hem till Wolfen.
Jag kunde nästan inte somna,straffet för att man inte lägger sig kl22.
Tack för en mycket trevlig kväll.

Det blev ett sent inlägg för vi var utan ström idag.Vet inte varför.
Jag har varit till familjen Vikberg idag för att klippa å locka dom igen.

Kommentarer
Postat av: Nina

Wow! Vilken middag!!! Men jag håller nog med dig om att det är synd att telefonerna måste vara med och på hela tiden :-/

2010-11-20 @ 18:32:27
URL: http://stjarnkraft.blogspot.com
Postat av: Jenny

Tusen tack mamma för en trevlig middag. Det måste vi verkligen göra om igen. Kram

2010-11-21 @ 20:49:04
URL: http://jennygumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0