Ultraljud

Kl 08 på morgon var jag på röntgen för att få ultraljud på höger knä.
Det opererades för snart tre år sedan.
Och är fortfarande besvär i det.

Det var -15 grader ute på morgon,å bara 17 inne.
När jag kom hem var elementen kalla,herrn var borta. Som vanligt.
Så jag gick till pannrummet å där fanns INGEN VED ALLS ATT ELDA MED! Som vanligt.
Så när han äntligen kom hem så blev det bråk om eldningen och veden. Som vanligt.
Han har varit i skogen å titta på när dom är där å sågar ned träd?? Varför titta på det??
Man kan ju hålla sig för skratt!

Klockan är nu 16:00 å fortfarande bara 17 grader inne.
Jag har eldat värmeljus i rummet å legat under filtar hela dan.
Hur ska man orka igenom den här vintern,när det ska vara så här?
Det behöver vara 22 grader inne när man har värk å ont, för att det ska vara skön värme.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0