1 April 2011

Blev ni lurade idag,jag har klarat mig.
Inte lurat nån heller.
Snöar idag.Syns mot den röda väggen.


Så det blev en sväng med dammsugaren.
Tvättmaskinen fick också röra på sig.
Bakade en LCHF kladdkaka,det skulle bli det.
Men jag glömde philadelfiaosten som skulle vara i,den blev god ändå.




Färgerna jag stickar en randig kofta av men dom blev inte bra när jag fotade
Dom är mer lövfärgade i gult å grönt.


Först tänkte jag göra en mönstrad men det är bara ett nystan av varje nyans så den blir randig.

Kommentarer
Postat av: Cici

Inte var det då svårt att hitta Norrans försök till aprilskämt, men det kanske är tur att dom inte gör det för svårt. Kom ihåg när det blev folkvandring för att tv-masten på Vitberget hade börjat luta!



Även om inte fotot gör färgerna på tröjan rättvisa så tycker jag att det ser fint ut.

2011-04-02 @ 15:08:08
URL: http://cicilina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0