Bilder från Påsken i Piteå,kissorna

Andreas har fixat mina bilder, mappen som försvann tidigare,
Lyfter till blåkulla. Ni ser väl att det är jag å Panter.


Här sitter tuppen på torget med
sitt påskägg.



Andra sidan


Vad har skellefteå haft för Påskpynt på torget?

Laxpuddingen


Blommorna jag fick i Påsk


Påskstickningen en blåsjal


Nu saknas bara att sy dit knapparna.


Parken tvärs över gatan jag brukade sitta i


Panter fågelkvitter i tv


Annica Tiderman


Klara Mirakel som solar sig



Kommentarer
Postat av: Sandra

Åå vilka härliga bilder :) Önskar jag kunde vara här med dig, och mysa i vårsolen :) Men det får vi ta igen! Tusen tack igen för hjälpen, du är bäst mamma <3 Älkar dig massor. Kram

2011-05-01 @ 01:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0