Storhandlat idag

Jag är ju väldigt centralt i Piteå just nu,(v om busstationen) när jag bor i Sandras lägenhet.
Tur att jag inte är nån shopparnörd.
Gick en koll på gågatan här i stan,kom då på att jag behöver en klocka.
Så det blev en för 400 kr.

Den är väldigt lik min gamla klocka som jag  tappat bort.
Har ett minne av att jag hängt upp den nån stans.
Jag trodde i pannrummet när jag tömde askan där i höst men den finns inte.
Det blev mera en blus .(Tält)


Å en tröja.


Båda för 149 kr

Gult är fint till Påsk

Det ena ljuset är grönt men det ser man inte.
Efter promenaden på stan så blev det att njuta av solen på balkongen.
Det lukta inte Piteå där ute idag så det gick att sitta där.

Kommentarer
Postat av: Andreas Lundqvist

Snygg klocka.

Kram på dig mamma

2011-04-18 @ 20:19:58
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/
Postat av: Sandra

Blusen var jätte vacker, och klockan skitsnygg :)

2011-05-01 @ 01:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0