En dag i N Sandåsen

Nu kan jag ju köra själv så igår lördag så var jag till N Sandåsen.
Det var så länge sen jag träffa Alvin så jag måste bara åka dit.
Hade gärna sovit över det är ju en bit att köra.Men kanske en annan gång?
Har inte träffat honom sen i Jan.


Charmtroll är vad han är


Här är det påklädning för att sova ute i vagnen en stund, en trött kille.


Sen är det full rulle igen




På vägen hem åkte jag förbi min bror i Robertsfors.
Fick med mig några småkoftor som Gunbritt stickat som jag ska slutföra.
Arne har ju två barnbarn där ena tjejen är ett år.
Så någon passar nog.



Uch vad det var trist väder idag.
Dimma på kvällen ända till Hökmarksberget så man såg knappt vägen å mörkt.
12 timmar från start tills jag var hemma,så det blev stup i säng.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

nej va stor han blivit! :o synd att man inte bor närmare så att man kan hälsa på oftare bara :/

2011-04-05 @ 19:41:15
URL: http://jean1e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0