Röjt mera å Julbakat

Den här veckan har gått till röjning av garderober varje dag.
Sen fick H köra alla kläder å skor till Byske Magn-Asyl som finns vid Brosellsgården.
Det blev tolv banankartonger  har ändå många ställen kvar att röja i.
Pickappen blev fullpackad har inte gått in en kartong till.

Har möblerat om uppe i två sovrum å satt sängarna till väggen.
Det blir mindre trångt då.




Igår blev det en bakdag,mjuk pepparkaka å lussekatter.



Det är nu anisgrisar som måste finnas, det får bli närmare jul.

Kommentarer
Postat av: Cici

Jag kommer just från en inköpsrunda i Byske, och kan väl skryta med att jag i alla fall har börjat planera lussebaket i och med att jag har köpt socker och jäst. Det förbaskade saffranet glömde jag förstås!



Att det fanns så mycket att städa bort. Inte konstigt då att det blev städat och fint.



Så det finns två ställen att lämna kläder på, trodde bara det var containern som står vid Ica.

2011-12-02 @ 14:45:57
URL: http://cicilina.blogspot.com
Postat av: Andreas Lundqvist

Mamma du e gulli du.

har du skaffat smartphone, ser du har en pick"app".

:D (app= program till smartphones)

Nä jag vet att du menar pickup..

Kram på dig kära mor

2011-12-02 @ 20:17:35
Postat av: Andreas Lundqvist

anisgrisar.... MUMS :)

2011-12-03 @ 00:24:43
Postat av: Jenny

Mamma du vet att jag gillar traditioner ;)

Jag brukar alltid få lite av dina goda anisgrisar ;)

Kramiz

2011-12-03 @ 18:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0