29 År idag den 25 Juni

En lugn midsommarafton regnig å våt min bror Arne kom en stund på afton.
Sen var vi över till grannarna på andra sidan till kl 24 då vi pallrade oss hem för att sova.
Jag har ju så svårt för att sova när det inte blir den vanliga tiden ,så kl 03 så hade jag fortfarande inte slocknat.
Det är ganska så jobbigt.
Idag så har vi ju fått en härligt fin Midsommardag.Mycket sol å värme.
Satt nere vid havet en bra stund.
En granne fixade seglet på sin segelbåt.



Många båtar ute på havet idag även denna lilla jolle det är så fint


Vi var och käkade plankstek idag på 29årsdagen.


Fy så mätta vi blev det var mycket mat.Kritis plankstek.
Började det här inlägget i gårkväll men så strulade datorn,så jag gav upp.
Idag funkar den igen ?????.
Efter maten så gjorde vi en stadspromenad ner till Älven.
Där det har hänt en del på bryggarbacken.Pluss att det är tält på gång för stadsfesten.

Det blir nog fint nere vid älven när det blir klart


Vattenfotänen sprutar med all kraft



Johanna i Parken sprutar också vatten



Vackert planterat kommer att se ännu bättre ut när blommorna växt till sig



Rådjuret som var stulet men kommit tillbaks på plats igen



Konstverket på torget som är välkänt (ståndet)hänger på var å ens fantasi










Kommentarer
Postat av: Andreas Lundqvist

Grattis på eran dag mamma och pappa.

Fina bilder ni tog.

Kram drån mig och Wolf

2011-06-26 @ 11:16:18
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/
Postat av: Nina

Försenat grattis på bröllopsdagen! 29 år, det är inte fy skam. Snart har ni klarat av trettioåriga kriget ;o)



Det var illa att få se bild på den där maffiga planksteken ... Just nu är jag så hungrig att jag skulle kunna äta på den portionen och en halv till :o/ Måste väl ta itu med att fixa någon form av mat åt mig, även om det tar emot. Men jag kan ju inte leva på yoghurt, frukt och mackor ALLA veckans dagar.

2011-06-26 @ 16:17:29
URL: http://stjarnkraft.blogspot.com
Postat av: Krokodil

fina bidler:) verkar ha haft jätte mysigt :) Kram

2011-06-26 @ 21:25:01
Postat av: Cici

Här kommer också ett försenat grattis! Hoppas att maten smakade bra. Tänk, jaghar inte varit ner till Bryggarbacken än och sett hur det ser ut nu för tiden. Jag måste nog göra mig en sväng dit någon vacker sommardag eller kväll. Men inte under Stadsfesten för folksamlingar av det slaget trivs jag inte med.

2011-06-26 @ 22:45:00
URL: http://cicilina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0