Torsdag igen

Torsdag igen å vattengympa,härligt.
Men man blir ganska slut efteråt.

Tog ett kort på konstverket på väggen men det blev så suddigt.

Det blåser så det är bara att hålla i ratten när man kör.
Efter gympan en sväng förbi Aurum där älsta dottern jobbar.
Lämnade ett par jeans jag lagat till någon där.
Där var det lunchtaim det dofta så gott.
Så bara att åka därifrån efter en kopp kaffe.
Man blir ju så sugen.
Sedan handla på Coop å snabbt hem.
Där köpte jag  mig sallad på lösvikt,inga kohydrater.
Hem å pinka å äta.

Jag hann sitta i lä i solen en stund innan det blev molnigt.
Just nu så ser jag att det kommer snöflingor.
Vart tog våren å värmen vägen?Men det är ju bara Mars än.

Kommentarer
Postat av: Sandra

du verkar haft en mysig dag ändå :)

2011-03-24 @ 17:13:14
URL: http://livetarvackert.blogg.se/
Postat av: Nina

Vattengympa är såå skönt! Jag gick tio gånger för något år sedan, i samband med att jag hade axlar och skuldror hårda som cement. I terapibassängen som höll runt 30 grader var det nog första gången jag tyckte att det var ljuvligt att vistas i vattnet någon längre tid.



Ser att du håller stilen med LCHF-dieten. Bra jobbat! Kämpa på!

2011-03-25 @ 08:01:12
URL: http://stjarnkraft.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0