Äntligen blev det av !

Efter två års tjat om röjning så fick jag hjälp att röja ovanför diket.
Men inte utan tjafs,först så skulle Andreas göra det ,men då hade herrn inte svarat på hela afton å inte gjort i ordning röjsågen.Så då blev det att herrn skulle göra det.
Det tog drygt 30 minuter att röja av riset! 3o minuter!
Så jag undrar var problemet ligger att det inte ska gå att fixa utan problem!
Är det för att han inte ska göra nått jag ber om.
I morse så drog jag ihop riset å la det i Runes rishög som han ska elda upp sen.
Jag frågade om lov.
Det var lite jobbigt för det är diken å gropar,nu är det gjort i alla fall.




Kommentarer
Postat av: Nina

Man kan ställa till med mycket med en röjsåg på några minuter ... ;o) Det blir säkert hur fint som helst om några korta veckor!

2011-05-14 @ 09:23:06
URL: http://stjarnkraft.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0