Min yngsta fyller 25

Min andra dotter å mitt yngsta barn blir 25 år idag.
Tidigt en morgon så ville du bara komma ut.
För att inte korna skulle stå å rinna mjölk(som när Johannes föddes) så bad vi Daniel köra mig till BB.
Pappa skulle komma när han mjölkat.
Jag vaknade på morgonen å hade redan krystvärkar.
Kände för varje värk hur du bara kom.
Jag hade ringt å förvarnat på BB att nu kom en mamma som skulle föda sitt 6te bar.
Och att det brukar gå fort.
Jag hann knappt landa på förlossningssängen så kom du fram.
När pappa kom så sa dom att vi var två,så han hann ju inte vara med.
Du föddes strax före kl 7 på morgonen.Han var 10 minuter för sen.
En dotter som vi verkligen kämpat för att få.


GLAD PÅSK
Nu åker vi till blåkulla.


Annicka åker med,hon ska bara dricka först.



Kommentarer
Postat av: lilian

Grattis till Sandra från oss!

2012-04-07 @ 10:38:44
Postat av: Sandra

Söta annika :D

2012-04-07 @ 23:41:37
URL: http://livetarvackert.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0