Coloskopi

Strök upp julgardinerna igår ,sen så fick jag hjälp av Johannes att sätta upp dom.
För det klarar jag inte längre att klättra på stolar,så nu har vi Jul.
Det blev ingen sömn i natt för att jag skulle göra tarmsköljningen.
Det tog sina timmar att genomföra.
Dricka 4 liter vätska på 4 timmar som smakar äckligt.
Sen bo på toan tills allt har runnit igenom magen.
Sysselsatte mig med korsord å stickningen.
Skönt att Johannes eldat så här var varmt å skönt.
Blev lite frusen i kroppen fastän jag drack vätskan jummen.
Började vid 5 å det var över vid 02 på natten.
Idag kl13 så blev det coloskopi av tjocktarmen.
Det var inte så trevligt fick lite avslappnande.
Så jag var lite groggi.
Läkaren sa att allt såg bra ut.
Jag börjar tro att jag inte tål diabetesmedicinen.
Har ju redan bytt den en gång.
Har ju varit utan den idag å det känns redan bättre i magen.
Holger fick vara chafför åt mig idag.
Kirurgen har flyttat å fått nya lokaler,det var riktigt fint å fräscht.
 
 

Kommentarer
Postat av: Cici

Jag har förstått att den där undersökningen inte är så kul. Jag har aldrig själv provat den men dottern har gjort det några gånger. Skönt att det såg bra ut i alla fall. Det är som sjutton med mediciner, de flesta, för att inte säga alla, har någon form av biverkningar.

2012-12-03 @ 21:46:12
URL: http://cicilina.blogspot.com
Postat av: lilian

Så bra att allt såg bra ut!

2012-12-04 @ 17:22:56
Postat av: Nina

Uäk! Det där låter inte som något jag vill vara med om. Gastroskopin, den andra vägen, var illa nog. Men jag säger som Cici, att det ändå måste vara skönt att veta att allt såg helt bra ut!

-23 är inget för mig. Jag tyckte det räckte alldeles utmärkt med de -17,5 som rådde på Åland måndag morgon när jag skulle med flyget.

2012-12-05 @ 12:53:17
URL: http://stjarnkraft.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0