Alvin,midsommar 2012

 
 
 
 
En mysig midsommar med Alvin
Midsommarkrans har vi fixat.
Mitt fjärde försök att blogga om midsommar det strular.
Det är ett nytt program som jag bara inte kan få till .
Det händer inget när jag ska sätta in bilder.
Varför ska dom hålla på å ändra.
 
Mamma mu fick prova kransen
Även farmor
Jordgubbarna var nog lite sura men goda.
 
Farmor har stor sandlåda att leka i .
Det här inlägget tog en himla tid så nu ger jag upp,trevlig midsommar i efterskott hoppas jag att ni haft.
Min blomsterkille
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Andreas Lundqvist

Kram på dig mamma :)

2012-06-27 @ 18:43:06
Postat av: Cici

Säga vad man vill om sommarvädret men vi hade i alla fall tur med det på midsommarhelgen.
Så fina ni är allihop i den vackra blomsterkransen. Sötast är nog i alla fall Alvin.

2012-06-29 @ 10:55:20
URL: http://cicilina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0