Jenny född på Holgerdagen

Har idag varit å grattat min äldsta dotter som föddes för 40 år sedan.
Vad tiden flyger iväg det var ju alldeles nyss.
Du hade bråttom ut till världen,vi bodde på Moröhöjden men jag hann knappt till BB.
Du åkte ur med fostervattnet med en väldig fart.
Barnmorskan blev sjöblöt.Det lät som om nån hällde ut en hink med vatten.
En krystvärk sen var allt över.Men det blev värre med tiden.
Jag fick väldiga eftervärkar å det var nog värre.
Kram å Grattis .

40 Rosor från Oss


Mor å dotter



Holger har sin namnsdag idag



Kommentarer
Postat av: Nina

Du får hälsa från mig och gratta i efterskott! Väldigt tjusig rosbukett måste jag säga och läcker färg på blomman.



Själv är du riktigt söt i din nya permanent :o)

2012-04-01 @ 09:38:34
URL: http://stjarnkraft.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0