Ett måste på staan

Det värsta som finns är att jag måste på stan.
Planerade in igår att göra stadsresan som för mig är ett måste ibland som jag inte alls gillar.
Började med att lasta av på soptippen.
En sväng till Jysk å Röda korset där mina golvelefanter lämnades å lite annat.
Sedan till bokhandeln å en snabb sväng i centrum.
Nere  på Olssons tyg hitta jag röda panelgardiner till köket (börjar vara less på dom gamla sen 85).
Avsluta på hemresan med flaskretur på Maxi å lite handling.
När jag åkte 9:30 var bilen full, när jag kom hem 14 tiden var den nästan tom.
Skönt att komma hem.
I veckan blir det bak å julpynt på planeringen.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tur du är hemma nu för det är jätte halkigt på vägen.
Kram finaste mamma <3

2013-11-26 @ 15:51:40
Postat av: lilian

Du fick uträttat i dag! Det känns väl skönt.
Tur att du klarade dig helskinnad i halkan.
Själv har jag varit inne och "advent-städat".

2013-11-27 @ 18:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0