Massage å kalsonger

Gårdagen blev en lång dag.
Först den planerade massagen som verkligen känns. Gör väldigt ont!
Men känns så skönt efteråt, det var min andra behandling, fler ska det bli.
 
Sen så tänkte jag att när jag lika var på stan så skulle jag ta influensa sprutan.
Åkte upp på Moröbacke, där blev det att stå i kö i 1,5 timme.
Inte klokt efter halva tiden kände jag att det här orkar jag inte.
Man såg inte hur lång kö det var för man passerade två hörn.
Men jag kunde ju inte bara gå hem heller, hitta en stol att sätta mig på.
Kändes som jag skulle tuppa av, lågt socker säkert för jag hade bara ätit två ägg på morgon.
Jag blev äntligen sprutad å var hemma till middagstid, en lång dag.
 
Nu är yllekalsongerna stickade å klara bara resåren fattas som jag ska köpa i morgon.
Då ska dom skickas till Jukkasjärvi.
I morgon blir det Mammografi igen, tycker att det var nyss jag gjorde det.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Oj att det var så lång kö,

Roligt att du tyckte om massagen och att du bokat egna tider.. Det är bra för kroppen att få massage......men du ska dricka mycket vatten efteråt.

Kram <3

2013-11-14 @ 23:23:48
Postat av: Sandra

Världens mysigaste byxor!! :)

2013-11-18 @ 16:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0