Brittsommar, kalsonger

 
Så här ser det ut i carporten när jag kan köra in bilen.
Hönor å tuppar har fått komma in förutom två tuppar som håller mig vaken på nätterna.
Hur länge det nu ska vara så? Jag använder öronproppar.
Jonas har fått sina yllekalsonger som jag stickat till han.
han blev så glad för dom (en varm present nu när han snart fyller år)
 
Det har varit mysigt ha dom här ungdomarna hemma.
Dom har byggt målat å hjälpt Holger att fixa i lagårn för djuren.
Allt  jobb gör att det inte blivit så mycket tid med dom för min del.
Cita var i löpen så Wolf var med mig i Böviken på dagarna.
Han har haft det jobbigt.
En full släp, en resa till Kiruna för jobb. Ledsamt när dom åker
Resan tog tid (En sväng på akuten) men det blev bra till slut.
Herrn får dammsuga sitt skräp från soffan.(Hur startar man den frågar han?)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Förstår att det känns jobbigt när dom åker.
Javilket jobb dom gör när dom är hemma, duktiga är dom.
Haha.....Holger med en dammsugare.....1:a aprilskämt eller?

Kram fina mamma <3

2013-10-13 @ 22:19:11
Postat av: sandra

Jo det var mysigt att vara hemma.. men som vanligt så hinner man inte allt man vill hinna :)

2013-10-28 @ 19:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0