Planerat att vara hos Jenny.

En del dagar blir inte som man tänkt.
Jag skulle ju besöka Jenny idag.
Först så åkte jag till soptippen med ett lass.
Handla å förbi myrorna med några lådor.
Sen åkte jag för att vara hos Jenny idag.
Hon svimmade å slog huvudet i ett stengolv för ett tag sedan, har sen inte mått bra.
Idag så fick hon väldigt rusning på hjärtat å fruktansvärd huvudvärk.
Det blev ambulans hämtning strax efter att jag kom dit.
Jag har inte kunnat sticka en maska idag.
Det är svårt att tänka mönster stickning.
Man blir ju orolig när en så ung person mår så dåligt.
Jag tänker struma, det är ju lite samma symtom som Sandra hade.
Hög puls å svimningskänsla.
Tankarna är hos dig min dotter hoppas dom hittar vad det är som är fel.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kram älskade mor ❤️

Svar: Så skönt att du har en toppenman som tar hand om dig.Kram
ainalundqvist.blogg.se

2014-03-01 @ 18:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0