Insnöad rymmling 70 år är nu hemma igen

Jag var ju på rymmen i helgen för att slippa allt med 70 årsdagen.
Inte ens barnen visste var jag var.
Jag blev ju insnöad så det blev först igår kväll som jag kom mig hem.
Men det har varit lugnt å skönt utan kalas.
Blommor har jag fått ändå.
Tre fina buketter.

En med ett presentkort till Källan Spa i Norsjö
När jag nu ska nyttja det gillar inte att åka bil, allra minst på vintern.
Spa måste man bada då? Det vill jag inte.
Det måste väl bli när snön är borta då.
 
 
En Azalea med vinflaska
 
Den enda som gillar så här mycket snö är Wolf
 
 

Kommentarer
Postat av: Cici

Grattis i efterskott! Jag kan konstatera att du nästan är ett par månader äldre än jag. Tänk att det ska vara så jobbigt att fylla år att man måste rymma. Väldigt fina blommor och presenter kom tydligen fram i alla fall tills du kom hem igen. Det är klart att du ska åka till Källan och njuta av spabehandling där, det finns flera att välja på. Man behöver inte bada i bassängen dom har, man kan boka någon skön behandling i stället,det bör man göra i förväg, och så njuta av den goda maten dom har där. Fina rum har dom också om man ska sova över. Gå in på deras hemsida och kolla. Grattis igen!

2015-02-03 @ 20:21:34
URL: http://cicilina.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0