Papper

En massa papper att fylla i,det värsta som finns.
Jag blir ju pensionär nu snart.Jan 2010.Usch så gammal man är.
Man tycker att allt sånt finns ju på skatteverket om vad man tjänat under livet.
Å att det ska komma automatiskt.Hur många tror inte det tro?
Men man ska själv anmäla till försäkringskassan,annars får man inget.
Men det blir nog inte nån större summa fastän man började jobba då man var 14 år.
Sen har jag ju varit lågavlönad,å hemmamamma en stor del.
Det blir vad det blir,rätta mun efter matsäck som det heter.

Gammkärringen




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hjälp! Min mamma ska bli pensionär. Hur gammal är jag? (fniss) Mamma man blir inte äldre än vad man gör sig till. Och för mig är du alltid samma unga fräscha mamma. Älskar dig mamma! Kram

2009-10-13 @ 20:35:28
Postat av: sandra

naaww va gulliga ni är ♥

2009-10-14 @ 20:08:04
URL: http://jagsandra.blogg.se/
Postat av: Andreas

mm, det är synd att de som slitit mest får slita längst, till liten penning.

Kram

2009-10-15 @ 19:37:39
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0