Det blev sommardäck idag.

Postade ett litet paket till Åland idag.75 kr i porto!
Så det blir nog aldrig mer.Det blev dyrt med godiset.
Den där koftan fick äntligen sina knappar idag.
Det var dragkedja på den tidigare som jag tog bort.
Sticka dit för knappar i stället.Så nu kommer jag kanske att använda den.
Pusslet blev ochså klart idag,sen har jag ett i böviken som jag påbörjat i helgen.
Och tre till,jag väntar nu på skivor så jag kan limma dom två som är klara.
Efter lunch så fick vi riktigt sommarvärme,jag satt ute tills Andreas kom från jobbet.
Sen satt han på mina sommardäck,Tack.

 1000 bitar





Kommentarer
Postat av: Nina

Du, det var en riktigt tjusig kofta det där! Den ska du ABSOLUT använda!!!

2010-04-27 @ 20:14:45
URL: http://stjarnkraft.blogspot.com
Postat av: Jenny

Oj, är du redan klar med puzzlet. Bra jobbat. Mamma då det gäller porto så kan jag ordna det. Det ska du inte betala själv. Så tveka inte om du vill skicka något mer. Kram

2010-04-27 @ 20:49:22
URL: http://jennygumman.blogg.se/
Postat av: Andreas

Det var så lite så.

Kram

2010-04-27 @ 22:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0