Första natten

Idag har jag krullat håret å klippt fam Wikberg igen.
Åkte med Holger till stan( för bilen står i Kolaboda än).Han sitter på lassa med en senilkärring hela dan.
Ser en bild framför mig där han sitter å sover med henne i väntrummet.
Så då blev det Andreas som hämta mig efter jobbet.
Hade jag haft min bil så kunde jag ha åkt två timmar tidigare.
Han fick lämna mig i stugan ,så det blir att sova här första gången i år.
När man inte varit här på ett tag så ser man vad det har tinat.
Har ingen tv,med lite hjälp så fick jag igång datorn.
Eldar i kaminen å tänt en massa ljus,med ett glas vin.
Det är då ingen annan här i stugorna,men jag är ju inte mörkrädd.










Kommentarer
Postat av: Sandra

mysigt det ser ut när vattnet börjat tina fram :)

2010-04-23 @ 22:19:36
URL: http://livetarvackert.blogg.se/
Postat av: Andreas



Mysigt i stugan. Synd bara att det ska vara så blött efter all snö.

Kram

2010-04-23 @ 22:57:12
Postat av: Jenny

Oj, JAG skulle inte våga sova där själv. För jag är verkligen mörkrädd. Kramis till dig min underbara mamma.

2010-04-23 @ 23:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0