Omskolning

Jag åkte till stan för att köpa en självvattnings kruka men då fanns det inte alla tillbehör.
Vi hade tänkt att plantera om den stora kallan,så vi får göra det senare till veckan.
Sandra har skolat sina plantor idag å jag tittar mest på.Stundvis har jag löst korsord i tidningen Land.
Holger han är borta,Sandra var ut å leta,vi vet inte var han är.
Tänk att det aldrig går att lära sig att tala om vart man är.Han skulle ha halsband med signal som man har på hundar,så han går att peila in var han är.Vi får väl göra en efterlysning om han inte kommer innan i kväll.
Bilen är hemma å alla traktorer.
Just nu gör hon middag,fisk.Så nu ska jag äta.Det blir nog gott.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det har blivit gjort nyttiga saker idag + att det var trevligt och mysigt med dig mamma :P KRAM

2010-04-10 @ 21:05:46
Postat av: Nina

Jösses, så mycket krukor! Vad är det som odlas månntro?

2010-04-11 @ 16:44:31
URL: http://stjarnkraft.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0