Permanent

Hej igen länge sen sist.
Idag blev det en sväng till stan.
Började med att åka å tvätta bilen som var svart av skit sen resan.
Det har ju varit så kallt för att tvätta den sen jag kom hem.
Så nu blev den blank å grå igen.

Gjorde även en sväng till min broder Håkan för att korta av hans hår.
Han ska flytta in till centrum nästa månad.
Dagen var bokad för klippning på Kjell å permanent på Ingalill.
Det tar ju sina timmar att göra,där blev det en god middag.
Kycklinggryta med ris,som Holger missa för han aldrig kom.
Han får ju skylla sig själv.Hihi ,det var väldigt gott.

Den gamla vardagen har börjat igen
Har satt igång en tvätt i den nya tvättmaskinen.
Här är inte tvättat sen jag åkte ner, så det är en hel del att ta rätt på.
Jag lär inte bli sysslolös.Städning finns ochså hur mycket som helst.
Vet bara inte var jag ska börja?
Jag undrar vad man kan begära i piglön?
Kanske inte ens  ett tack.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag HAR tvättat massor (trots en trasig tvättmaskin som inte centrifugerar) sen du for och jag HAR städat flera gånger sen du for.

2010-01-26 @ 22:09:57
Postat av: Andreas Lundqvist

Tack mamma, för förr, nu och framtiden.

Kram på dig

2010-01-28 @ 19:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0